Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Etiket: yeni devlet muhasebesi bilişim sistemi

Bütünleşik Kamu Mali Yönetim Bilişim Sistemi Eğitimlerimiz Devam Ediyor

Yeni Devlet Muhasebesi Bilişim Sistemi ile Yeni Harcama Yönetim Bilişim Sistemi, Bütünleşik Kamu Mali Yönetim Bilişim Sistemi Projesiyle; mali işlemlerin yürütülmesine ilişkin olarak geliştirilen merkezi sistemler ile diğer kurumların kendi sorumluluğu altındaki yönetim bilgi sistemlerinin birlikte çalışabilirlik prensipleri doğrultusunda entegre edilerek, birlikte çalışmayı sağlayan teknik bir mimari yapı hedeflenmektedir. Aynı zamanda, Kamu mali yönetim sistemimiz kapsamındaki süreçlere yönelik olarak, başta yapısal elektronik belge olmak üzere, yeni teknolojik imkânların kullanılması ve sistemlerin entegre edilmesi; mevcut durumda kâğıt ortamında yürütülen iş ve işlemlerle ilgili süreçlerin yeniden ele alınmasını ve iyileştirilmesi sağlanacaktır.

Kullanılmaya başlanan bu sistem ile ilgili, hizmetiçi eğitimlerinin yanısıra Elazığ Defterdarlığı olarak Uzman çalışma arkadaşlarımız tarafından; Kredi ve Yurtlar Kurumu İl Müdürlüğü, DSİ 9. Bölge Müdürlüğü, Karayolları 8. Bölge Müdürlüğü, Fırat Üniversitesi, Elazığ Orman Bölge Müdürlüğü gibi Kamu Kurumlarına sistemin oturması için eğitim vermekteyiz.

 

Bütünleşik Kamu Mali Yönetim Bilişim Sistemi Hizmet İçi Eğitimi

Yeni Devlet Muhasebesi Bilişim Sistemi ile Yeni Harcama Yönetim Bilişim Sistemi, Bütünleşik Kamu Mali Yönetim Bilişim Sistemi Projesiyle; mali işlemlerin yürütülmesine ilişkin olarak geliştirilen merkezi sistemler ile diğer kurumların kendi sorumluluğu altındaki yönetim bilgi sistemlerinin birlikte çalışabilirlik prensipleri doğrultusunda entegre edilerek, birlikte çalışmayı sağlayan teknik bir mimari yapı hedeflenmektedir. Aynı zamanda, Kamu mali yönetim sistemimiz kapsamındaki süreçlere yönelik olarak, başta yapısal elektronik belge olmak üzere, yeni teknolojik imkânların kullanılması ve sistemlerin entegre edilmesi; mevcut durumda kâğıt ortamında yürütülen iş ve işlemlerle ilgili süreçlerin yeniden ele alınmasını ve iyileştirilmesi sağlanacaktır.

Bu kapsamda kullanılmaya başlanan bu sistem ile ilgili Defterdarlığımız personeline yönelik hizmet içi eğitim düzenlenmiştir.