Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Etiket: vergi iletişim merkezi

Hazır Beyan Sistemi

2017 yılında elde edilen gelir unsurlarına ilişkin kazanç ve iratlar için Yıllık Gelir Vergisi Beyanname verme süresi 1 Mart 2018 tarihinde başladı.

Mükelleflerimiz beyannamelerini 26 Mart 2018 tarihine kadar verebilirler. Gelir İdaresi Başkanlığı geliri sadece kira, ücret, menkul sermaye iradı veya diğer kazanç ve iratların biri veya birkaçından oluşan mükelleflerin beyannamelerini kolayca verebilmeleri için HAZIR BEYAN SİSTEMİNİ hayata geçirmiştir.

 

 

 

Mükellef Geri Bildirim Sistemi

Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından mükellef odaklı ve katılımcı yönetim anlayışı çerçevesinde oluşturulan Mükellef Geri Bildirim Sistemi, yenilenen içeriği ile mükelleflerimize hizmete sunulmuştur. Mükelleflerimizin talep ve önerilerini daha hızlı ve kolay iletebilmeleri için sistemin yazılımı ve kapsamı geliştirilmiştir.

Mükelleflerimizin, vergi borcu sorgulama, ödeme, motorlu taşıtlara ilişkin mükellefiyet ve tahsilat gibi bazı işlem taleplerini vergi dairesine gitmeksizin Vergi İletişim Merkezini (444 0 189) arayarak iletmeleri halinde, taleplerine ilişkin sonuçlar elektronik posta aracılığıyla en kısa sürede kendilerine bildirilecektir.

Mükelleflerimizin Gelir İdaresi Başkanlığının merkez ve taşra birimlerinde sunulan hizmetlere yönelik önerilerini Vergi İletişim Merkezini (444 0 189) arayarak ya da www.gib.gov.tr adresi üzerinden iletmeleri durumunda, önerileri ilgili birimlere iletilerek sonuç hakkında kendilerine bilgi verilecektir.