Karakoçan Malmüdürlüğünden İhale İlanı
Defterdarlığımız Karakoçan Malmüdürlüğünce, 28.11.2017 tarihinde yapılacak olan ihaleye ait metin için tıklayınız.
Defterdarlığımız Karakoçan Malmüdürlüğünce, 28.11.2017 tarihinde yapılacak olan ihaleye ait metin için tıklayınız.
Defterdarlığımız Palu Malmüdürlüğünce, 29.11.2017 tarihinde yapılacak olan ihaleye ait metin için tıklayınız.
Defterdarlığımız Keban Malmüdürlüğünce, 15.11.2017 tarihinde yapılacak olan ihaleye ait metin için tıklayınız.
Defterdarlığımız Milli Emlak Müdürlüğünce, 14.11.2017 tarihinde yapılacak olan ihaleye ait metin için tıklayınız
Başkanlığımıza intikal eden yazılar, telefonlar ile BİMER ve Bilgi Edinme Hakkı Kanunu çerçevesinde gelen dilekçelerde; sıkça kendisinin herhangi bir vergi borcu bulunup bulunmadığının sorulması üzerine Başkanlığımızca sürekli ve süreksiz yükümlülüklerden kaynaklanan ve süresinde ödenmediği için vadesi geçmiş olan veya henüz vadesi gelmemiş vergi borcu bulunup bulunmadığına dair mükellef bazlı bilginin belli şartlar dahilinde kamuoyu ile paylaşılmasına karar verilmiştir.
Bu kapsamda, www.gib.gov.tr’de “borç bilgilendirme servisi” hazırlanmış olup bilgi güvenliğine, vergi mahremiyetine ve kanunlardan kaynaklanan mükellef bilgilerinin gizliliğine riayet edilmesi ve borç bilgisi sorgulanmak istenen kişinin gerçekten sorgulayan kişi olduğuna emin olunmak amacıyla bir takım kişisel bilgilerin girişinin yapılması suretiyle buradan gerçek kişi mükelleflerin vadesi geçmiş veya henüz vadesi gelmemiş vergi borçlarını sorgulayabilmeleri imkanı getirilmiştir.
Bununla birlikte, anılan serviste gösterilmekte olan borç bilgisi sadece bilgilendirme amacı taşımakta olup mükelleflerin mükellefiyet ve hesap durumlarına ilişkin her türlü bilgi ve belge mükellefin bağlı bulunduğu vergi dairesi müdürlüğündeki mükellef dosyasında arşivlenmekte olduğundan en güncel borç bilgisi de vergi dairesi müdürlüğündeki dosyalarda tutulmaktadır. Bu nedenle vergi dairesindeki kayıtlar asıldır.
Borç bilgilendirme servisini kullanarak borç bilgisini öğrenmek isteyenler için ayrıca bir sonraki sayfada “SIK SORULAN SORULAR” bölümü oluşturulmuş olup burada gerekli detaylı açıklamalar yapılmıştır.
Defterdarlığımız Milli Emlak Müdürlüğünce, 01.12.2017 tarihinde yapılacak olan ihaleye ait metin için tıklayınız
Elazığ Defterdarlığı olarak, daha geniş kitlelere ulaşmanın bir aracı olduğuna inandığımız sosyal medyada aktif bir şekilde yer alıyoruz.
Görsel Eğitim Videoları, Kamu Spotları, Defterdarlığımız Haber ve Duyuruları, Fotoğraflar, Kampanyalar, Etkinlikler, Mevzuat değişiklikleri gibi içerikleri paylaştığımız resmi sosyal medya hesaplarımızı güncel tutarak, vatandaşlarımızın her türlü gelişmeden ve hizmetten haberdar olmalarını sağlıyoruz.
Defterdarlığımız sosyal medya hesaplarına ulaşmak için aşağıdaki linklere tıklayabilirsiniz…
İlimiz Sürsürü Mahallesinde bulunan Mülkiyeti Hazineye ait 7.360,00 m² yüzölçümlü 3825 ada 2 parsel nolu taşınmaz üzerinde yapılması planlanan toplam kapalı alanı 14.900,00 m² olan Defterdarlık Hizmet binası için, Bakanlığımız Milli Emlak Genel Müdürlüğü ile gerek şifahen yapılan görüşmeler, gerekse de resmi yazışmalar çerçevesinde Bakanlığımızın onayı da alındıktan sonra, Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı ile resmi irtibata geçilerek Hizmet Binasının yapım işinin TOKİ marifetiyle yapılması planlanmıştır.
Yapılan görüşmeler neticesinde Protokol Metni oluşturulmuş, Defterdarlığımız tarafından protokol imzalanarak TOKİ Başkanlığına gönderilmiştir. Söz konusu protokolde yapılması planlanan Defterdarlık Hizmet Binası işine ait Uygulama Projesi ile Zemin Etüd Projesinin yapım çalışmaları başlamıştır. Yapılan çalışmalar bittikten sonra bu yıl içerisinde Hizmet Binasının İhalesine TOKİ marifetiyle çıkılması öngörülmektedir.
Defterdarlığımız Hizmet Binası yapım çalışmaları öncesinde ve devam etmekte olan süreçte emekleri ve gösterdikleri gayretler için Elazığ Milletvekillerimiz Tahir ÖZTÜRK, Metin BULUT, Av. Ömer SERDAR ve Ejder AÇIKKAPI’ya teşekkür ederiz.
Elazığ Defterdarlığı olarak ‘’Kanın Acil Bir ihtiyaç Olmadığı, Sürekli Bir İhtiyaç Olduğu’’ bilinciyle kurumumuza, 2017 yılı içerisinde 2. sini düzenleyeceğimiz kan bağışı için Kızılay Kan Bağışı Ekibi davet edilmiştir.
Bu kapsamda, Defterdarlığımız yemekhanesinde 20 Eylül Çarşamba günü, 13:30 – 16:30 saatleri arasında kan bağışında bulunmak isteyen memurlarımız için stand kurulmuştur. Kan veren çalışanlarımıza teşekkür eder, bundan sonraki hayatlarında sağlık ve sıhhatler dileriz.
Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından 15 – 17 Eylül 2017 tarihinde Afyonkarahisar’ da 1 Ocak – 31 Ağustos 2017 tarihleri arasındaki vergi alacak tahsilatlarına ilişkin Defterdarlar toplantısı düzenlenmiştir. Yapılan değerlendirme toplantısında 1 Ocak – 31 Ağustos 2016 Yılı ile 1 Ocak – 31 Ağustos 2017 tarihleri arasındaki vergi tahakkuk ve tahsilat artışında Elazığ ilimizin en başarılı il olduğu belirlenmiştir. Yine 1 Ocak – 31 Ağustos 2017 Yılı vergi tahakkuk ve tahsilat gerçekleşmesi oranı %94.7 ile Elazığ ilimiz Türkiye genelinde 15. Sırada yer almıştır.
Elazığ Defterdarlığı Harput ve Hazar Vergi Dairesi Müdürlüklerimiz ile İlçe Malmüdürlüklerimiz gelir servislerinde çalışan personellerimizin becerili ve özverili çalışmalarından dolayı; ayrıca Ticaret ve Sanayi Odası, Esnaf ve Sanatkârlar Odası ve Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası Başkan, Yönetim Kurulu ve Üyelerinin gayret ve duyarlılıklarından dolayı her birini ayrı ayrı kutluyor ve şükranlarımı sunuyorum. Bu ortak tanıtım ve bilgilendirme çalışmaları sonucu mükelleflerimiz de aynı duyarlılığı göstererek yapılandırma yasalarıyla lehlerine getirilen hak ve menfaatlerden azami ölçüde faydalanmışlardır. Bu hak ve menfaat kazanımının zayî olmaması için mükelleflerimizin taahhüt ettikleri vergi borcu taksit ödemelerini düzenli olarak ödemelerinin öneminin büyük olduğunu hatırlatmak isterim.
Kamuoyuna saygıyla sunulur.
Av. Osman AKDEMİR
Elazığ Defterdar V.